Saturday, February 27, 2010

Sedihnya...Sun Mi...


Aku baru balik dari Putrajaya tadi jadi krew multimedia, teringat pulak pasal Wonder Girls. Terbaca pasal ahli kump mereka, Min Sun Mi bakal meninggalkan kump ter'cute' ini hujung bulan Februari 2010, huhu sedihnya, bukan apa kalau tak ada Sun Mi macam xbest lak sbb kolaborasi antara mereka sgt serasi dan mantap. Gambar di atas seperti dalam berita Seoulbeat.com. Sedihkan sampai meleleh air mata Mimi ni, hmmm.

Sebab dia meninggalkan kump yang tgh hot ni adalah kerana Mimi mahu meneruskan pengajian dia di Universiti.  Kenyataan Mimi ini setelah mendapat sokongan tidak berbelah bahagi daripada rakan2 dalam WG, famili dan Jye YP sendiri. Dalam Mac nanti, Mimi akan kembali ke Selatan Korea sebagai orang biasa menghadiri kuliah, tapi pada masa sama tekad meneruskan juga dalam kelas tarian dan nyanyian. JYPE berkata, "Dia akan kembali semula ke pangkuan WG setelah menamatkan pengajian nanti". JYPE turut mendedahkan trainee selama 3 tahun nya untuk menggantikan Mimi oleh Hye Rim aka Lim. Lim juga adalah member grup yang dikenali sebagai Chinese Wonder Girls or Sisters.

Keputusan ini pastinya sangat lah berat kerana ia melibatkan kerjaya mereka yang baru saja nak berkembang di US, album tribute Nobody baru je dilancarkan. Apapun diucapkan semoga Sun Mi berjaya dalam pengajiannya nanti. Go Go Chaiyok!!!...


Di bawah sumber berita:

soompi.com


P.S. Aku paling minat Sun YE, cute sgt hehe. Yang dua dari kiri tu.


0 comments:

Post a Comment