Tuesday, January 26, 2010

FA Cup Arsenal

Huhu, tak sangka betul arsenal kalah dalam piala fa tahun ini. Sedihnya. Ini bermakna arsenal senasib dgn MU, Liverpool apabila tersingkir dalam piala second class ini. Mana tidaknya piala inilah satu-satunya harapan untuk kejuaraan penting buat Arsene Wenger. Malangnya arsenal bermain sambil lewa dan tidak mantap sebelumnya walaupun ada Fabregas. Tapi tidak mengapa dah adat permainan bola. 

Tapi aku cukup kagum dengan kemenangan Arsenal ke atas Bolton 4-2 baru-baru ini. Tabik untuk Rosicky, Fabregas dan Vermalen yang menjaringkan gol-gol yang sangat cantik. Walaupun dah ketinggalan 2 gol, namun arsenal tetap bersemangat untuk terus menerajui liga, haha. Harap-harap tahun ini arsenal juara liga dan juara Eropah ya.


                                                                    from: Arsenal.com


Aku mmg dah lama minat dengan Arsenal sejak Form 2 lagi. Aku suka tgk permainan dieorang sgt menarik, cara passing dan bagaimana dieorang pecahkan kubu lawan. Kagum dan teruja melihat permainan mereka, sejak itu aku akan menjadi die hard fan Arsenal sampai bila-bila, go Gunners. Arsenal Forever.

P.S. di bawah ada gambar baru-baru ini aku shopping jersey dan topi arsenal away (biru). Mmg fanatik sangat la, hehe. Amacam ada ciri2 x nak jd player Arsenal, haha.





0 comments:

Post a Comment