Tuesday, April 8, 2008

Ujang dan Gila-Gila

Haha, ape nak cite eh. Sambil menghadap komik ujang ngn gila-gila. Nak cite yang aku merayap je arini pas exam avionics haha, mcm best je dgr. Tp biasa aja. K la nak dimulakan cite. Aku merayau kat PWTC ada book fair kat sane. Mane tidaknyer, jnj nak jumpe ngn adik sedara aku, Yuhanis. Wooo, biar btol, die ada rombongan skola kat situ, jadi die suruh aku cari die, kenala pegi tp jenuh aku merayau mencari die kat sane, ke sana ke sini pn xjumpe gak.


Last2 die ada kat Gila2 corner, siap lukis potret bukan main lagi die ni hehe. Aku pn ingat nak nyorok2 tp die perasan gak. Borak2 mmg gler2 sakan la, kelakar nye die. Boleh jadi member aku, kamching ma. P bapak die ni mmg garang gler. Siap bwak parang kalau aku dkt ngn anak die haha. Lawak tol, konservatif sgt. 


Part yg xleh blah, ada ke beli majalah, orang beli buku akademik ke, bahan ilmiah ke, ni majalah ujang ngn gila2, hampeh tol!!! Xpela yg penting aku hepi arini, dan thnks to YUHANIS make me feel so happy today. Miss her smile, majalah ni ada kat dpn mata aku ni, k la 2 jela nak aku cite hari ni, so apepun study masih perlu diteruskan kalau ngntok sgt luu tidor la dulu…k bye!!!

P.S. : masa blog ditulis aku masih lagi dalam pengajian di UPM, tgh nak final exam, paper final antara paper2 yg plg digeruni oleh bdak2 engineering yg sewaktu dgn nye.

0 comments:

Post a Comment