Tuesday, April 1, 2008

Cinta Palsu dan Cinta Baru

Assalammualaikum semua,


Buat pertama kalinya, aku nak bjinak2 di dalam blogging hehe. Hmmm lepas klash ni mmg aku snyi sgt2. So dah xde benda nak wat. Sekadar mengisi masa yang terluang, at least xmbuang masa. 


1 April 2008 adalah tarikh yg plg diingati antara sebulan selepas aku putus dgn si dia. Aku rasa sgt puas setelah meninggalkan dia setelah segala yg die lakukan terhadap aku. Kiteorang mmg tidak ditakdirkan untuk kekal untuk selamanya, tetapi aku rasa puas kerana dpt meluahkan ape yg terbuku di hati. Sememangnya aku tidak pernah cintakan die, dan mmg satu kesilapan yg xakan aku wat lagi. 


Mgkn ada hikmah disebaliknya, aku dapat mengenali seseorang yg sgt istimewa. Mgkn hanya die sekadar nama, dan mgkn juga sementara sahaja. Namun aku redha jika kami tidak ditakdirkan bersama. Sekarang ada lah permulaan kisah aku dan Yuhanis...


Yes, Yuhanis, mgkn aku tidak tahu kesudahan aku dan dia. Semoga ada harapan bersama dgn dia tuk selamanya. Anis telah menggantikan hati aku yg tlah hancur selama ini. Walaupun dia semakin menjauh daripada aku namun ada secebis harapan. Berharap dan terus berharap tanpa henti. Plis anis, jgn menyepikan diri...

0 comments:

Post a Comment