Monday, March 8, 2010

ShaH AlaM atau Bdr. TasiK PuterI di HatikU?

Skrg ni aku tgh study pasal heat treatment dan raw material tuk process. Walaupun tidak sama dengan apa yang aku belajar selama ini di kuliah2 di UPM tersayangku, namun tetap tidak mematahkan semangat tuk belajar sesuatu yang baru...

Bagi aku tidak banyak beza SME Aeropace, tempat aku praktikal dulu dengan Power Steel, jadi tidak menjadi masalah untuk cepat catch up. Setakat tidak la terasa tertekan sangat, dan aku sangat enjoy di sini, sbb mmg impian aku untuk bekerja di  Shah Alam.

Aku pun tak tahu nape aku suka sangat dengan Shah Alam, entahla. Mungkin mengingatkan aku pada seseorang, hehe. Eh tak la. Bagi aku, aku suka shah alam, tempat nya cantik sangat, dan mudah untuk faham jalan2 nya. Tak susah sangat la, sbb byk round-aboard, betul ke eja ni haha.

Mungkin ABC Fraddo, UiTM Shah Alam, KGSAAS dan Amelia...haha...Aku suka dengan gelak tawa orang2 di SA. I love Shah Alam.

ABCDEFG...suke syasya yer...

Meh nk sket

Kusyuk ayah aku...


P.S. Anyway Bandar Tasik Puteri still the best, tempat paling aman, tenang dan sunyi. Mendamaikan jiwa. Sebahagian gambar di BTP Rawang.

Belah depan rumah, saujana mata memandang, bukit bukau dan kawasan kelapa sawit

Cousin2 aku

siap ada buaian hehe

Pada malam hari, gmbr pada Disember 2006

Aman dan damai malamnye, lgsg tiada keta yang lalu, lari dari hiruk pikuk kota

0 comments:

Post a Comment