Thursday, March 11, 2010

Adakah melepaskan sesuatu itu, satu kehilangan?!

Huhu rasa tak ada idea la nak tulis apa2 entry ni. P aku harap dapat update kan blog aku ni dari masa ke masa. Agak penat sikit la hari ini. Baru je seminggu macam da tak larat je hehe. Nak ngarot atau mencarot je kat sini. P tak beretika lak wat mcm ni. Sbb blog atau FB bukan tempat untuk kita lepaskan geram la aku rasa (walaupun aku penah terbuat haha).

Ambil masa nak update benda dan cite baru ni. Cuma esok mula bertugas macam biasa lah di SA, kena amik adik aku Fifi dan rasa rindu la kat MAMA aku sbb nak pergi umrah. Huwaa. Tak pernah berjauhan sejauh ini dan selama lebih 2 minggu ni hehe. Ceh.

Entry ni aku tujukan khas untuk MAMA, Anis, Aina, Makmi dan sekeluarga semua. Semoga mereka selamat pergi dan pulang ke Tanahair. Aku doakan yang terbaik untuk mereka dan menerima pahala yang bukan kepalang. MAMA doakan Ayoi berjaya dalam hidup dan kerjaya yer.

Sabtu ini mereka akan berangkat dan menunaikan umrah. Doaku seiring selalu. Agak ralat sebab tak dapat nak hantar ke KLIA.

P.S. Aku tetap menjalani hidup seperti hari2 biasa. Hari2 mendatang yang penuh cabaran dan menjanjikan kejayaan. Aku dapat rasa aku dapat terima hakikat tanpa dia. Aku tak takut pada kehilangan lagi. Kalau terlepas biarlah ia terlepas, jangan dikenang lagi. Wah2 hehe.

0 comments:

Post a Comment